2.300 voluntaris de Càritas surten als carrers i places de la diòcesi durant la I Jornada Mundial dels Pobres

Càritas Diocesana de Terrassa, 20 de novembre de 2017. Ahir diumenge al matí, 2.300 voluntaris de Càritas van sortir a les places i carrers d’un gran nombre de municipis de la diòcesi de Terrassa amb motiu de la I Jornada Mundial dels Pobres, promoguda pel papa Francesc.

Voluntaris de Càritas i de les comunitats cristanes, joves de les Escoles Diocesanes, monitors i monitores de grups d’esplai i agrupaments, van fer possible veure una “Església en sortida” tal com demanava el Sant Pare Francesc. L’objectiu d’aquesta activitat -que va fer seva Càritas Diocesana de Terrassa – consistí en sensibilitzar la ciutadania dels pobles i ciutats sobre les dificultats que pateixen les persones més fràgils, promoure la fraternitat amb ells i fomentar la col·laboració amb Càritas.

Cada comunitat o grup de Càritas s’organitzà al voltant de les esglésies i va efectuar accions molt diverses, tant informatives com lúdiques. A les taules informatives es va posar a disposició de la ciutadania informació sobre l’acció social de Càritas.

Tots plegats, “enviats” del Papa van escampar un missatge d’esperança davant els nous signes dels temps.