VINE a compartir l’alegria de 5 ANYS de feina en comú

El pròxim 18 de novembre, en el marc de la II Jornada Mundial dels Pobres, Càritas Diocesana de Terrassa vol reunir a tots els qui formem Càritas per celebrar el 5è Aniversari de la Càritas Diocesana, tot i que ha compartit un llarg camí amb les actuals Càritas Diocesanes de Barcelona i Sant Feliu de Llobregat, que es remunta al 1947.

Durant tots aquests anys, la feina que hem desenvolupat per acollir, donar ajut i escalf a les persones més fràgils, ha estat possible gràcies al suport, dinamisme i compromís dels les comunitats cristianes de les 123 parròquies de la Diòcesi.

L’Església sempre ha estat, estem i estarem al costat de les persones més vulnerables.

Així doncs, tots els voluntaris, participants i tècnics dels 10 arxiprestats de Càritas Diocesana de Terrassa estem convocats a compartir una jornada d’acció de gràcies per la feina realitzada durant aquests anys i d’esperança per a canviar plegats la societat desigual on vivim.

Els participants a la trobada han d’inscriure’s a través de “la seva Càritas” i des de la Diocesana es centralitzarà la mateixa.