La botiga de roba solidària de Càritas “Re-integra” participa a La Gran Fira al Carrer

Parada de la botiga Re-integra a la plaça de la casernaLes botigues, comerços i serveis de Granollers van tornar a sortir al carrer el dissabte 7 de setembre de 10h a 20.30h en una jornada festiva en la qual va acompanyar el bon temps i en la qual va participar Re-integra, la botiga de roba solidària de Càritas a Granollers.

La botiga ven peces de roba i complements de segona mà tot participant en el cercle de l’economia solidària. Un cercle que promou el consum responsable, la reutilització de les peces, el treball decent i la re-integració de persones en risc d’exclusió social al món laboral.

La participació de la botiga a “La Gran Fira al Carrer” va ser gràcies al compromís dels voluntaris que es van organitzar per atendre les persones que volien comprar quelcom, i altres que s’atansaven a les persones interessades per col·laborar comprant alguna peça de Re-integra, tot explicant la tasca de Càritas.