CÀRITAS I EL CLUB DE GOLF SANT CUGAT ORGANITZEN EL 1ER TORNEIG DE GOLF SOLIDARI AMB “EL RECER”

Els recursos obtinguts per aquest torneig solidari aniran destinats a persones ateses a “El Recer” de Càritas Sant Cugat del Vallès

torneig de golf solidari caritas el recerCàritas Diocesana de Terrassa. Sant Cugat del Vallès, 23 de setembre de 2014. El proper dijous, 25 de setembre, al Club de Golf Sant Cugat tindrà lloc el I Torneig de Golf solidari amb “El Recer” de Càritas Sant Cugat.

El Recer” és un espai on es porten a terme dos projectes de Càritas Sant Cugat: El Menjador social –que dóna servei a unes 35 persones durant tot un any -, i el Rebost (repartiment d’aliments), del qual en gaudeixen unes 450 famílies quinzenalment, seleccionades per Càritas o pels Serveis Socials municipals, i que reben uns 240.000 quilos d’aliments anualment. El lloguer d’aquest local està subvencionat per l’Ajuntament de Sant Cugat, mitjançant un conveni de col·laboració.

El I Torneig és una competició oberta en la modalitat Fourball stableford. S’ha convidat a tots els socis i sòcies del Club de Golf Sant Cugat així com als clubs de golf de les comarques barcelonines.

Les inscripcions es poden fer al Club de Golf Sant Cugat (Tel. 936 743 908. E-mail: comite@golfsantcugat.com).

Els diversos premis i premis especials, així com els sorteig d’obsequis donats pels patrocinadors es lliuraran a les 20 h, per part de reconeguts esportistes, l’alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mercè Conesa, el president del Club de Golf Sant Cugat, Francesc Hevia, i Salvador Obiols, director general de Càritas Diocesana de Terrassa.

Aquesta activitat solidària serà possible gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, el Celler Can Pereclara, la Confraria del Cava de Sant Sadurní d’Anoia, Freixenet, el Grup d’Hostaleria Blau Plat, Hotels Melià, Hotel Salou, Isabel Nubiola, Josep M. Sala, “la Caixa”, Lacoste, Mecasystem, Mundogolf i Perelada Comercial.

Càritas

Càritas és una entitat de l’Església catòlica que té com a objectius principals orientar, coordinar i realitzar l’acció social i caritativa de l’Església, amb la finalitat d’ajudar a la promoció humana i al desenvolupament integral de les persones.

La missió de Càritas consisteix a acollir i treballar amb les persones en situació de pobresa i necessitat, perquè siguin protagonistes del seu propi desenvolupament integral, des del compromís de la comunitat cristiana. Inclou l’acció social, la sensibilització de la societat i la denúncia de les situacions d’injustícia.

Càritas actua a través de les Càritas parroquials, interparroquials i arxiprestals, i de la Càritas diocesana, que es coordinen per sumar i optimitzar recursos al servei del més necessitats de les nostres comunitats.

L’àmbit territorial d’actuació de Càritas Diocesana de Terrassa comprèn les comarques del Vallès Occidental i del Vallès Oriental.

Material descarregable: