Celebrem la Jornada Mundial dels Pobres amb la il·lusió per tota la feina feta durant els cinc anys que Càritas Diocesana de Terrassa funciona com a tal

Ahir diumenge, 18 de novembre, convidats pel Papa Francesc a commemorar la II Jornada Mundial dels Pobres, tota la família de Càritas estàvem representats a la Fira de Sabadell que es va omplir amb participants, voluntaris, socis, professionals, preveres i diaques dels 10 arxiprestats de la Diòcesi, reunint més de 900 persones en una trobada festiva, de germanor i acció de gràcies.

Mons. Josep Àngel Saiz, Bisbe de Terrassa, va presidir la celebració de l’Eucaristia i posteriorment va voler servir i compartir la taula amb els protagonistes de la trobada, les persones amb qui Càritas treballa dia a dia per millorar el seu món, el món de tots. A l’acte també van assistir el Sr. Francesc Roig, president de Càritas Catalunya, el Sr. Gabriel Fernàndez, Regidor de l’Àrea Social de l’Ajuntament de Sabadell en representació de l’alcalde, així com diversos alcaldes i regidors dels 53 municipis del territori diocesà, rebuts pel director de Càritas Diocesana Terrassa, Salvador Obiols. Els Pueri Cantors van delectar als assistents durant l’Eucaristia, els músics de l’escola municipal de música de Palau-Solità i Plegamans i el grup d’havaneres “Els Escamarlans” van animar el dinar i la sobre-taula.

Els assistents, arribats des de tots els racons de la Diòcesi en autocar, cotxe o a peu, van poder veure el vídeo dels 5 anys de Càritas fet per a l’ocasió, van fer-se fotografies i van poder deixar el seu desig a l’arbre dels desitjos, tot fent de la trobada una jornada de compartir, de solidaritat i esperança, per a les persones més vulnerables.