Compartim experiències de vida a l’espai interreligiós

Aquest dilluns el grup d’alfabetització de Sant Cugat ha fet una visita a l’espai interreligiós de la Fundació Migrastudium. Un espai que dóna la possibilitat de fer aprenentatges significatius en un context d’acollida, que fomenta l’apropament a la diversitat i treballa perquè les relacions basades en la interculturalitat siguin una realitat en el nostre entorn. El projecte fa èmfasi en el fet religiós i la diversitat de creences que conviuen a la nostra societat. Dóna instruments que ajuden a comprendre la dimensió transcendent de les persones, a facilitar la seva expressió des del dret a la llibertat de culte, i a fer experiència de diàleg i convivència amb persones diverses.

La sortida ha servit per parlar dels aspectes identitaris, migratoris i religiosos de cadascú dels membres del grup, i per poder fer èmfasi en allò que ens uneix a tots en aquest món divers i multicultural.

Els alumnes, que van acabar la sortida fent un tomb per les Rambles, marxaren molt contents. A més de conèixer quelcom nou, van poder expressar-se en la llengua que estan aprenent i van compartir experiències de vida entre tots.