El compromís dels voluntaris posa Granollers en marxa pels necessitats

L’acompanyament als participants de Càritas és un dels pilars de l’entitat però per tal de poder acollir i ajudar les persones més vulnerables, Càritas també vetlla per l’acompanyament dels voluntaris que fan possible tots els projectes de la Diòcesi. Per això el passat 19 de juny l’Arxiprestat de Granollers va convocar a tots els voluntaris a una trobada festiva en la qual compartir experiències.

A la trobada els voluntaris es van posar en marxa tot caminant des de la parròquia dels Franciscans fins a la parròquia de Sant Esteve per participar en la Marxa Solidària Mundial pels drets de tota persona, vingui d’on vingui, i sumant quilòmetres a la iniciativa promoguda per Càritas Internationalis.

En arribar a la parròquia de Sant Esteve, la Coral del Col·legi de Metges de Barcelona i Hospital de Sant Pau, i la Coral Polifònica de Granollers van amenitzar el vespre amb un concert solidari en benefici de l’hospital de Goundi (Txad) i Càritas Arxiprestal de Granollers. En Salvador Obiols, el director general de Càritas Diocesana va presentar el concert tot agraint als voluntaris el seu compromís per ajudar a les persones, i a les Corals per la seva solidaritat en benefici dels més necessitats.