Trobades de voluntaris de Càritas al Vallès Oriental abans de les vacances d’estiu

Els voluntaris de Càritas de l’arxiprestat de Granollers i del de Montbui-Puigracciòs, al Vallès Oriental, van tancar el curs la setmana passada amb sengles trobades arxiprestals. A Granollers es va fer el dijous i a més va haver-hi un concert solidari a la parròquia de Sant Esteve i es va explicar la campanya de Corpus d’enguany. La trobada de Montbui-Puiggraciòs va ser a Bigues el divendres.

A la trobada de Bigues els voluntaris dels pobles van portar treballat com entenen l’acollida a Càritas, que és la porta d’entrada a l’entitat. Algunes de les idees que van sortir van ser apropament personal; relació d’igualtat; diàleg; que l’altre se senti valorat, respectat, estimat i amb dignitat; que porti cap a la transformació; escolta, comprensió, acompanyament i ajut; acollir amb un somriure; o donar confiança, esperança i calor humana.

A Bigues després es va compartir un sopar. Hi havia voluntaris de Bigues, Caldes de Montbui, La Garriga, Lliçà d’Amunt, L’Ametlla del Vallès, Santa Eulàlia de Ronçana i Palau Solità i Plegamans.