Èxit del primer SPEED JOB DATING dels participants de Càritas

Avui s’ha celebrat el SPEED JOB DATING a la CECOT de Terrassa de 9-13h del mati amb la participació de 350 participants i 13 empreses entre les quals hi havia: Carrefour, carrefour market, Caprabo, Ben net, Tot net, La llar Fundació Privada, Campos Estela, Ndavant multiserveis, Grupo Cant, Milmenos, Falck VL i Boxes express.

L’acte ha estat un èxit i tant les empreses com els mateixos participants i tècnics ho hem valorat de forma molt positiva i amb ganes de repetir-ho. Esperem ara bons resultats amb el màxim possible insercions laborals per als nostres participants.

Aquesta jornada intensiva d’entrevistes professionals a persones que estan realitzant un procés personal per reincorporar-se al món laboral, sorgeix de la iniciativa del grup de treball format per les entitats del Vallès Occidental que participen a “Incorpora Barcelona”: ECOM Terrassa, Creu Roja Terrassa, Càritas Diocesana Terrassa, Trinijove Sabadell, ASAV Rubí, Fundació Catalònia, Fundació autònoma solidària i Fundació Tallers.

Incorpora Barcelona és un grup format per 94 entitats socials de les comarques de Barcelona, entre elles Càritas Diocesana de Terrassa que s’encarrega de desenvolupar el programa incorpora de “La Caixa” a través de 254 tècnics d’inserció. És un programa d’intermediació laboral que facilita la integració laboral de persones amb risc d’exclusió social i combina les necessitats del teixit social i empresarial d’una manera òptima, perquè l’èxit de la integració laboral estigui assegurat.