Fi de curs a Càritas Arxiprestal de Terrassa i a Càritas Interparroquial de Sabadell

La parròquia de Santa Maria d’Ullastrell va acollir la festa de final de curs dels voluntaris de l’arxiprestat de Terrassa el passat dimecres 21 de juny. Va haver-hi una missa celebrada pel rector de la parròquia, mossèn Joan Lázaro. L’arxipreste Josep Esplugas va concelebrar. Hi van assistir uns 90 voluntaris, que van ser acollits per Rosa Satorras, voluntària de la parròquia, i van rebre l’agraïment de Rosa Cristany, presidenta de Càritas Arxiprestal de Terrassa.

Després de l’eucaristia es va fer una petita excursió fins al Turó del Rector, a tocar de la parròquia, on un dels voluntaris de la parròquia va llegir un vers sobre les vistes des d’aquest turó i es va compartir un petit refrigeri amb productes locals, anècdotes i històries ocorregudes durant el curs que acabava. En tot moment va estar disponible la parada d’artesania del projecte de La Fira.

Uns dies abans, la setmana anterior, el grup de reforç educatiu de Terrassa també va celebrar el final de curs a la Llar de la Sagrada Família, al barri de La Cogullada. Es va fer un comiat de curs, adreçat als participants, a les seves famílies i als voluntaris. Van participar més de 75 persones i es va comptar amb la col·laboració d’un grup musical senegalès, que va amenitzar la tarda donant a conèixer part de la seva cultura a través dels ritmes, les cançons i la dansa. L’acte va concloure amb un berenar per a tots els assistents.

A Sabadell també es va fer una festa de fi de curs per a participants, voluntaris i treballadors de Càritas Interparroquial i fins i tot va haver-hi una desfilada de models amb roba de les botiges de segona mà La Troballa.