III SOPAR SOLIDARI DEL CAVA A BENEFICI DE CÀRITAS

cartellCàritas Diocesana de Terrassa. Sabadell, 24 de novembre de 2014. Càritas Diocesana de Terrassa va ser present a la tercer edició del Sopar Solidari del Cava, que va tenir lloc el proppassat divendres, 21 de novembre a la sala oval del Palau Nacional de Montjuïc, seu el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). En representació de la nostra entitat hi va assistir Salvador Obiols i Gras, director general de la mateixa.

En les dues edicions anteriors, la  Confraria va aconseguir recaptar 43.471 euros (més de 23.000 euros amb el primer sopar i 20.136 amb el segon) a benefici de Càritas, que serà la mateixa entitat que rebrà els diners que es recullin enguany.

L’aportació d’aquest 2014 es destinarà a finançar beques menjador fora del període escolar per a nens i nenes de famílies que es troben en una situació econòmica difícil.

El sopar va comptar amb diferents col·laboracions, com la de l’autora del cartell del Sopar Solidari del Cava, la il·lustradora Roser Capdevila, que va fer el disseny de forma altruista. El MNAC o l’empresa Focus també van col·laborar en l’acte.

A més, diferents firmes cavistes, així com empreses vinculades al sector, també van cedir valuosos obsequis que es van sortejar entre els assistents.

resize3Com ja es va fer l’any passat, els assistents al Sopar Solidari del Cava, a més de tots els confrares i dames de la Confraria del Cava, van poder participar en una subhasta solidària. Enguany la peça que se subhastà va ser el collaret d’or, dissenyat per la firma de Sant Sadurní d’Anoia, Lecegui Joiers, que Ona Carbonell va lluir durant la seva coronació com a Reina del Cava el passat 4 d’octubre.