Inici d’una nova etapa d’atendre les necessitats dels granollerins

El rober de Càritas a la parròquia de Sant Esteve de Granollers fa 40 anys que atén una de les necessitats bàsiques de les famílies més vulnerables de l’arxiprestat.

Avui es fa el primer pas d’una nova etapa del rober ja que el bisbe Mons. Josep Àngel Saiz ha beneït el local que acollirà la nova botiga de roba solidària de Càritas Diocesana de Terrassa al carrer Sant Jaume n.31 de la capital del Vallés Oriental. Posteriorment el bisbe i l’alcalde de Granollers, Josep Mayoral, han signat el llibre d’honor de la botiga.

L’acte ha estat presentat a la parròquia de Sant Esteve de Granollers per (d’esquerra a dreta a la fotografia) Mn. Rodolf, arxiprest; Josep Mayoral, alcalde de Granollers; Mons. Josep Àngel Saiz, bisbe de la Diòcesi de Terrassa; Mn. Josep Montfort, vicari episcopal; i Salvador Obiols, director general de Càritas Diocesana de Terrassa, moment en el qual s’ha explicat una breu ressenya històrica dels 40 anys del rober Sant Esteve. 40 anys que han sigut possible gràcies a tots els voluntaris compromesos amb el projecte que, setmana a setmana, han dedicat el seu temps i la seva dedicació a millorar la situació de les persones que acompanyem.

Finalment, el bisbe ha presidit la celebració d’una eucaristia a la mateixa parròquia de Sant Esteve, amb la participació de voluntaris i agents de l’arxiprestat de Granollers.