L’Associació Drapaires d’Emaús i l’Associació d’atenció als pobres i marginats Eulàlia Garriga – Càritas de Sabadell posen a disposició de la ciutat un Rober d’Emergència

Sabadell, 15 d’abril de 2014. Les associacions solidàries de la ciutat de Sabadell Drapaires d’Emaús i Associació d’atenció als pobres i marginats “Eulàlia Garriga” – Càritas de Sabadell  han arribat a un acord per tal de muntar un Rober d’Emergència que posen a disposició de la ciutat.

Srs. Eduardo Ocio i Rosa Casamartina, d’Emaús  i  Esteve Renom i Eduard Tortajada, de Càritas de Sabadell

Srs. Eduardo Ocio i Rosa Casamartina, d’Emaús i Esteve Renom i Eduard Tortajada, de Càritas de Sabadell

Aquest Rober d’Emergència estarà ubicat a les instal·lacions de Drapaires d’Emaús i es nodrirà d’aportacions de les dues associacions solidàries. Es composarà de roba d’abric i altres elements que poden ser imprescindibles en una situació d’emergència i podran atendre 200 persones. Aquesta roba -mantes, sacs de dormir, etc.- provindrà de les donacions que les dues organitzacions reben habitualment. Les decisions sobre la disposició del Rober es prendran  per part de les dues associacions en el moment en que es presenti la situació de gran necessitat.

L’acord ha estat signat avui pels respectius presidents d’ambdues associacions, Rosa Casamartina i Esteve Renom.

Sabadell, 15 d’abril de 2014