Ser signe d’esperança per a les persones pobres

En la III Jornada Mundial dels Pobres el pròxim diumenge 17 de novembre, el Papa Francesc ens convida a redescobrir el valor d’estar al costat de les persones més pobres i vulnerables de les nostres comunitats, a través de l’oració comunitària i el banquet de l’eucaristia, com a expressió de la taula compartida en família. I promoure que la comunitat cristiana sigui signe d’esperança per a les persones pobres, a través de gestos senzills i quotidians en els que se sentin acompanyats i acollits com a persones amb dret al seu propi lloc.

Voluntaris, socis, empreses, entitats i tècnics de tot el territori viuen compromesos amb la tasca de Càritas per tal que amb la seva acció es pugui donar esperança a les persones més vulnerables de la societat. Totes aquestes persones fan possible que cada any germinin les llavors d’esperança que sembrem amb els participants de Càritas.

Amb la idea de ser signe d’esperança i en motiu de la III Jornada Mundial dels Pobres, a tota la Diòcesi, formada pels dos vallesos, plantarem gairebé 1000 llavors d’esperança que seran el reflex de l’esperança transmesa a les persones més necessitades.