Tothom mereix una llar. Aquest Nadal sigues part de la solució contra la pobresa

Nadal és un temps que porta a la memòria l’escalfor de la llar que protegeix del fred del carrer, les trobades al voltant d’una taula compartint els darrers moments de l’any i els bons desitjos per al que comença.

Hi ha moltes persones que aquest Nadal el passaran en una llar sense bones condicions, amb por per si no poden cobrir les despeses del lloguer o la hipoteca, amb tristesa de no poder reunir-se amb les persones estimades. També hi ha d’altres que fins i tot passaran el Nadal al carrer, sense un sostre on protegir-se del fred i la pluja. Durant el 2017, Càritas ha atès 36.466 persones a la Diòcesi. El 36% de les famílies i persones soles ateses es troben en una situació d’inseguretat en relació a l’habitatge.

Particulars i empreses, sumats a la feina dels professionals i voluntaris/es formen part de la família de Càritas i col·laboren econòmicament, o amb el seu temps i la seva il·lusió, per tal d’ajudar a les persones més vulnerables. Convidem a tothom a ser part de la solució dels problemes que pateixen les persones més vulnerables de la nostra societat.