Una iniciativa per canviar els estereotips de les entitats socials

L’Obra Social “La Caixa” ha establert un conveni amb vuit entitats que realitzen tasques socials a la ciutat de Terrassa, amb l’objectiu de fer difusió dels seus objectius i projectes, entre les quals hi ha Càritas Diocesana de Terrassa.

Aquestes entitats, fan molt bona feina de forma discreta i tenen molts petits i grans èxits que ajuden als egarencs que més ho necessiten. És per això que tal com remarca Jordi Nicolau, CaixaBank vol implicar-se i fer possible el conveni que permetrà destinar un ampli espai de cobertura per a la divulgació de les diferents entitats en el Diari de Terrassa.

La Masia Freixa, testimoni de l’evolució de la societat des de finals del s.XIX ha rebut als representants de les diferents entitats implicades a la presentació del projecte. Una iniciativa que segons Raúl Sanz, director general del Diari, pretén canviar els estereotips que els habitants tenen sobre aquestes entitats i que els ciutadans coneguin bé el que es fa per millorar la situació de la gent que els envolta. Fins i tot poder crear inquietud de participar amb la millora de la societat, posant el propi granet de sorra, ja que totes les entitats treballen gràcies a la col•laboració de molts voluntaris i l’aportació de persones implicades, fent possible el canvi en cadascun dels seus àmbits: Associació Alba, Càritas, Creu Roja, Fundació AVAN, Fundació Busquets, Fundació ECOM, Fundació Prodis i Oncolliga.

El conveni ha estat molt elogiat per l’Ajuntament de Terrassa que com destaca Javier García, regidor de presidència, Terrassa és una ciutat solidària!