Voluntaris, participants i voluntaris de Càritas celebren junts el dinar de Nadal

Càritas Diocesana de Terrassa, 19 de desembre de 2017. Ahir al migdia va tenir lloc la celebració del dinar de Nadal de Càritas Diocesana de Terrassa. Prop d’un centenar de persones (voluntàries, participants del Centre Sara i dels pisos d’acollida, treballadors d’APASOMI i professionals) es van reunir a la seu de Càritas Diocesana, a Sabadell. En la trobada van estar presents Mons. Josep Àngel Saiz, Bisbe de Terrassa, Mn. Fidel Catalán, Vicari Episcopal del Vallès Occidental i Moderador de Cúria, i Mn. Josep M. Oca, Delegat de Pastoral Social de la Diòcesi.

En un ambient festiu, a l’inici de l’acte, Salvador Obiols, director general de Càritas Diocesana, va donar la benvinguda a tots els presents i els agraí tota la feina de servei efectuada al llarg de tot l’any. Agraïment que va fer extensiu a totes les persones que no van poder assistir a l’acte, però que tenia molt presents.

Deprés de la taula compartida es va comptar amb testimonis de l’empresa d’inserció laboral de Càritas Diocesana, APASOMI i del voluntariat de Càritas. Posteriorment, el Bisbe Josep Àngel recordà el sentit profund del Nadal i la importància de celebrar-ho en tots els àmbits més propers, sobretot a la família. Encoratjà a tots els voluntaris i professionals de Càritas a que veiessin sempre en les persones que truquen a les portes de Càritas no a persones anònimes, sinó a germans nostres.

La celebració va concloure amb la cantada de nadales per part tots els presents.