Et necessitem! Com pots col·laborar?

Tota l’acció de Càritas a la nostra diòcesi no seria possible sense la gran xarxa de Càritas Parroquials, Interparroquials i Arxiprestals, el suport d’altres entitats de la nostra Església i de la societat civil, així com el treball dels voluntaris, el compromís dels nostres socis i donants particulars, les Entitats amb Cor (empreses, fundacions, escoles, clubs, etc.) i altres institucions.

Per donar resposta a les persones necessitades que atenem necessitem del teu suport. Hi ha un munt de possibilitats de col·laboració:

• Fer-se voluntari i dedicar una part del teu temps i dels teus coneixements als altres.

• Fer-se soci i aportar una quantitat de diners periòdicament (cada mes, cada trimestre, cada semestre o cada any). La quantitat la decideixes tu lliurament.

• Col·laborar a través del nostre programa Entitats amb Cor, que compta amb el suport d’empreses, fundacions, clubs esportius, escoles, universitats, etc.

• Promoure actes lúdics o esportius en benefici de les persones ateses per Càritas.

• Possibilitar la inserció laboral oferint llocs de treball a persones ateses per Càritas o facilitar pràctiques laborals.

• Facilitar el lloguer d’habitatges per a persones necessitades de Càritas amb la supervisió de Càritas.

• A través d’accions a Internet i a les xarxes socials.

• També pots adquirir productes als nostres establiments solidaris o a anar a fer un bon àpat. Coneix-los!!.

• I moltes altres possibilitats!