Entitats col·laboradores

• Fundació Bancària “la Caixa”

La Fundació Bancària “la Caixa” dóna suport a Càritas Diocesana de Terrassa a través dels programes CaixaProinfància i incorpora. A més, també col·labora donant suport a la publicació de la nostra revista i al desenvolupament de projectes d’Acció social.

• Obra social lacaixaEl programa CaixaProinfància de l’Obra Social de “la Caixa” va dirigit a infants i adolescents d’entre 0 i 16 anys de famílies en situació de pobresa o vulnerabilitat social. Càritas Diocesana de Terrassa és una de les entitats receptores del seu suport.

A través del programa:

• S’afavoreix el desenvolupament de les competències dels infants i adolescents i les seves famílies, que permeten millorar els seus processos d’integració social i la seva autonomia.
      • Es promou el desenvolupament social i educatiu de la infància i adolescència en el seu context familiar, escolar i social.
      • Es desenvolupa i implementa un model d’acció social i educativa integral que contribueix a millorar les oportunitats de desenvolupament social i educatiu de la infància i les seves famílies.
      • Es contribueix a sensibilitzar i mobilitzar la societat en l’eradicació de la pobresa infantil. El percentatge de nens pobres ha augmentat els últims anys en la majoria dels països desenvolupats, Espanya inclosa, convertint-se en la màxima prioritat segons UNICEF.

Les accions que es realitzen a la nostra entitat es centren en Serveis Pro educació + Serveis Pro salut:

• S’impulsa el desenvolupament dels més petits, facilitant-los l’accés a entorns educatius que els aportin referents sòlids per al seu futur.
      • Reforç educatiu i equipament escolar.
      • Es facilita suport a les famílies per garantir als seus fills un nivell de benestar físic i psíquic òptim.
      • Alimentació i higiene infantil.
      • Ulleres i audiòfons.
      • Suport psicològic.

Per a més informació: http://microdonativos.lacaixa.es/proyectopobreza_es.html

• 2015_Programa_Incorpora-la_Caixa_LogotipEn el marc del programa de Foment de l’Ocupació de l’Obra Social “la Caixa” i amb l’objectiu d’inserir laboralment persones en situació o risc d’exclusió social, neix incorpora.

La incorporació al món laboral de persones amb dificultats afegides per accedir-hi no es pot entendre com un acte concret o puntual, sinó com un procés personalitzat que requereix actuacions prèvies, simultànies i posteriors a la contractació, a fi de garantir-ne la satisfacció tant per a la persona com per a l’empresa.

Incorpora té com a objectiu facilitat tot aquest procés, tot potenciant d’una manera directa la capacitat d’inserció de les entitats socials adherides al programa i contribuint a la sensibilització i la cerca d’oportunitats d’inserció de les persones amb dificultats afegides per a la seva inclusió social.

Càritas Diocesana de Terrassa és una entitat adherida al programa incorpora. El/la tècnic/a coordinador/a del programa de Càritas Diocesana de Terrassa ofereix un servei d’intermediació laboral que, sense cap cost econòmic, proporciona a les empreses:

• Assessorament sobre bonificacions i desgravació fiscal previstes en la normativa vigent per a la contractació de treballadors i treballadores de diferents col·lectius:
        • En el compliment de les obligacions en matèria d’inserció laboral de les persones amb discapacitat, segons la LISMI.
        • Sobre la Llei orgànica 3/2007 per a la igualtat efectiva de dones i homes.
        • Per a la tramitació de subvencions i acolliment en convocatòries públiques en matèria d’ocupació.
      • Suport previ i seguiment a la contractació:
        • Identificació de llocs de treball per cobrir i la planificació de la metodologia que cal seguir.
        • Selecció dels perfils professionals segons els requeriments d’oferta de l’empresa.
        • Assessorament en l’adaptació del lloc de feina, si cal.
        • Seguiment del treballador o treballadora a l’empresa.

Per a més informació: www.incorpora.org

• unnamedLa Fundació Bancària “la Caixa” participa de la publicació de la revista “Teixim Càritas”, que s’envia a tots els col·laboradors de l’entitat i a diferents institucions: ajuntaments, Empreses amb Cor, fundacions, escoles, etc., i col·labora també en el desenvolupament de les Jornades de Formació adreçades a voluntaris, col·laboradors i treballadors de l’entitat.

Per a desenvolupar els projectes “Mòduls formatius per a la inserció laboral” i “Vivim aquí, som d’aquí”, la Fundació Bancària “la Caixa” aporta també recursos econòmics que faciliten la realització dels mateixos. Els Mòduls formatius es realitzen a les ciutats de Sabadell i Sant Cugat del Vallès; i el projecte “Vivim aquí, som d’aquí” es porta a terme a la ciutat de Terrassa.

• Generalitat de Catalunya

2015_Dep_de_Benestar_i_Família_Gencat_LogotipLa Generalitat de Catalunya, a través del Departament de Benestar Social i Família, ha atorgat a Càritas Diocesana de Terrassa una subvenció destinada al Programa d’Atenció a les famílies, i una subvenció destinada al Programa d’Immigració.

D’aquesta manera, la Generalitat de Catalunya col·labora a la promoció de la solidaritat, la cohesió social i la igualtat d’oportunitats entre les persones, permetent a la vegada una gestió més coordinada i participativa dels recursos públics segons criteris de subsidiarietat, proximitat geogràfica i especialització tècnica.

• Diputació de Barcelona

diba

L’any 2015, la Diputació de Barcelona atorgà a Càritas Diocesana de Terrassa la concessió d’una subvenció destinada a col·laborar en les despeses derivades de les obres de rehabilitació de la seva seu central, situada al carrer Duran i Sors, 11, de Sabadell.

L’any 2016 ha atorgat una subvenció a la nostra entitat destinada al projecte “Els Horts Socials Càritas: l’Hort de Can Amat i l’Hort del Lledoner”, que es porten a terme als municipis de Terrassa i Granollers respectivament.

La Diputació col·labora així vers la promoció de la solidaritat, la cohesió social i la igualtat d’oportunitats entre les persones, com també al foment del desenvolupament social en el seu àmbit territorial.

• Empreses amb Cor

AV_logo_2

Automated Vending.

www.automated-transactions.es

Circutor-194

Circutor, S.A. – www.circutor.com

Construcciones Bosch-Pascual, S.A.
    www.boschpascual.com

Dap logo 2013 rgb
    DAP Solutions, S.L.

Delitast

..

Euroimplementos, S.L.

www.euroimplementos.com

.
    Global Post & Security Solutions (2)

Global Post & Security Solutions

SIGMA_logo-01

SIGMA

SISTEMAS -Tupublicidadexterior

SISTEMAS “Tu Publicidad Exterior”
    www.tupublicidadexterior.es

Tecnocar-Vallès

Tecnocar-Vallés
    www.tecnocarvalles.com

Velutex Flock, S.A

Velutex Flock, S.A.

Venair

Viena

www.viena.es

VMV_fundación_vmv
    VMV Cosmetic Group

.

Zambon Laboratoris  Zambon, S.A.U.

• Clubs amb Cor

logo_athcClubs amb CorAtlètic Terrassa Hoquei Club