Programa de Formació Càritas diocesana Terrassa. Curs 2016-2017

El treball efectuat pels nostres voluntaris i professionals es basa en una preparació i formació humanista, que cerca Déu en el món, integrant l’experiència humana i recerca ponts permanents amb la realitat que ens envolta.

El món està vivint canvis vertiginosos i la formació és clau en el procés d’aprenentatge i en la transformació profunda que ha d’ajudar-nos a trobar respostes als canvis socials i tecnològics  dels quals no som espectadors, sinó protagonistes.

L’ajut a les persones en situació o risc d’exclusió social s’ha de caracteritzar per una acció interpel.ladora i compromesa, realitzada amb amor, rigor i exigència. Entenem la formació com un itinerari educatiu que té la persona com a centre del seu procés de creixement en el saber, saber fer, saber ser, saber conviure. I que des de la pràctica i a través de la reflexió compartida en els grups i les experiències viscudes va cap a una transformació de la societat.

És per tot això, que des de l’Àrea de Voluntariat de Càritas Diocesana hem elaborat el  nostre primer Programa de Formació 2016/2017 amb l’objectiu de formar-nos per intentar fer un millor servei als altres.

Material descarregable:

Cartell

CARTELL

TRIPTIC

Informació i inscripcions:

.

Persona de contacte: Mercè Moras, coordinadora de Voluntariat.